söndag 14 oktober 2012

Spänd väntan.

Jag har tagit nya prover för analys av mina blodvärden som spökade i våras samt ett sköldkörtelprov. Det var ett tag sen så jag är mycket nyfiken på om mina hormonvärden förändrats till det positiva dvs att det är dags att börja sänka Levaxinosen för att sen få sluta med den helt... Håll tummarna att det inte är sämre i allafall. Jag ska inte klaga. Jag mår väldigt bra så om det handlar om att ta en tablett varje morgon för att behålla livskvalitén så gör jag det såklart.

Med viktminskningen går det bra. Har gått ner stadigt och väger nu 5 kg från mitt drömmål. Dock så har jag en riktig frossarhelg, medvetet val, så jag saboterar en hel del. Men jag längtar så efter att umgås med släkt o vänner kring god mat så jag kunde inte låta bli att bjuda på mat den här helgen. Jag mår så bra av det. Men nya tag på måndag igen. Träning o Itrims produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar