onsdag 8 augusti 2012

Ingen blodsjukdom.

Idag var jag hos min läkare för att få svar på mina prov hos hematologen på stora sjukhuset. Allting är ok med mina blodvärden! Benmärgen är också ok. Jag blev så glad och lättad. Ingen mer utredning. Däremot vill hon kolla mitt blodvärde lite senare i höst. Lite konstigt är det att det var så skyhögt i våras. Först trodde hon att labbet gjort nåt fel, men det var ju högt även en andra gång. Hon kunde inte förklara varför det blev så. Hursom så är det bra nu. Sjukhuset tog 3 rör blod och man kollade även levervärdet, njuren, efter genmutatiationer och naturligtvis om jag fått Polycytemia vera. Inga fel hittades. Läkaren satt mina värden var riktigt bra. Jag är glad som är frisk vad gäller den biten.

Angående min sköldkörtelsjukdom så får jag svar på fredag hur jag ligger till med TSH. I morgon skriver jag in mig hos Itrim. Denna blogg kommer att förvandlas till en viktminskningsblogg. Jag har aldrig tråkigt som det verkar ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar