tisdag 17 maj 2011

Bildchock.

Jag såg mig själv på nytagna foton. Vilken chock! Jag är enorm. Väldigt, väldigt stor upptill och bredare om höfterna. Benen och vaderna är smala, men överkroppen... herregud. Mår illa när jag ser bilderna och blir väldigt ledsen. Jag trodde jag skulle få stopp på det här skenande överviktståget men tyvärr. Det går visst inte. Jag tränar flera dar i veckan, mycket allsidig konditionsträning. Jag äter en bra frukost och lunch. 4-5 kvällar i veckan ersätter jag kvällsmålet med äckliga Nutrilettshaken (jo, ett glas på 2 dl mättar). Jag sover mycket och bra. Jag stressar inte. Jag småäter inte om dagarna. Jag pimplar inte vin i tid och otid. Däremot unnar jag mig en del på helgerna. Kan det vara boven? Jag funderar allvarligt på att byta ut fler måltider till äckliga shaken. Jag måste göra nåt dramatiskt. Jag måste få se nån förändring snart, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till? Livet känns mörkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar