onsdag 27 april 2011

Shake bläk kräk.

Usch, jag kämpar med kvällsmålet, 2 dl underbar Nutrilett shake choklad. Nää, det är inte underbart. Det är mitt livs andra glas och det är så vedervärdigt äckligt. Enda positiva med den är att jag tappar all aptit i världen. Jag klunkar i mig och sen får det vara nog. Ikväll blev det inga ägg för jag känner mig mätt. Jag åt en bra frukost och en faktiskt mättande lunch som bestod av kycklingsallad med bulgur. Dricker mycket vatten idag. Jag är törstig efter lunchyogan. Törstig och kissnödig. På yogan idag vågade jag utveckla en rörelse. Det går inte att förklara i skrift men jag kunde hålla balansen utan hjälp av händerna i en viss pose. Jag blev så glad för jag kände mig stark och modig som vågade utmana mig. Det krävs mod att våga testa knepiga rörelser. Jag tänkte att jag må vara rund och fettig, men jag är fan rätt smidig för att vara jag. Det har varit en bra dag idag. Förutom en viss kvällsdryck. Nu lite snusk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar