söndag 3 april 2011

Jag är fan bäst!

Det får blir kort detta. Har varit utomlands i 4 dar och kom hem idag. Jag är så trött för det har inte blivit många timmar med sömn under dom här dagarna. Vi har festat, ätit gott, badat i Medelhavet, cyklat, åkt kors och tvärs i bil för att leta efter sevärdheter, druckit cervezas och pallat citroner. Jag har varit mitt i frestelsernas centrum och varit omgiven av partyrökare, men jag har inte rört en endaste cigg!! Jag stod emot. Jag är så oerhört stolt!! Otroligt... :) 

2 kommentarer:

  1. Hurra!!!!!
    Jag klappar händerna av förtjusning härnerifrån mitt, och tycker du är superduktig!!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Tack för responsen! Efter att ha klarat denna resa utan att falla dit så har jag blivit helt övertygad om att det kan gå vägen det här... Otroligt!

    Kramar :)

    SvaraRadera