onsdag 2 januari 2013

Gott nytt 2013.

Nytt år. 2013 ska bli mitt!

Ett evigt svullande och festande har satt sina spår. Jag är inte så där pigg längre. Känner mig sliten och tjock. Är full med volanger. Fläskvolanger. Jag som hatar rysch pysch. Vågar inte väga mig. Mår dåligt av mitt dåliga leverne. Idag börjar jag om med en strikt diet. Äter 2 dl havregrynsgröt med minimjölk på morgonen och sen blir det smoothies o andra Itrimprodukter resten av dagen. Start idag med en liten paus på 6 dar då jag ska till New York. Fan om jag vacklar. Fan om jag fuskar. Jag har ett mål att nå 20 februari. Slutmålet som jag borde ha uppnått i november om jag inte hade gett upp. Det är dags att sätta igång. Igår bakis o pizza till middag. Idag diet och 40 minuter på löpbandet. Världsrekordlänge för mig. Konditionen är det inget fel på. Den är fantastisk. Tack vare spinningpassen. Jag vet vad jag ska köpa för present till mig när jag når min målvikt. Ett par löparskor i bästa kvalité. Jag minsann ska bli en löpare när snön töat bort. Den belöningen känns bättre än en ny garderob. 2013 ska bli mitt sunda år och jag ska bli atletisk o vältränad!


l januari firar jag även 2 år som rökfri. Det är fantastiskt! Inte en gång har jag vacklat sen mitt bloss som jag tog av en kompis i augusti 2011och som fick mig att må illa. Aldrig mer röka! New York är 2-årsbelöningen. Och jag har fler förbättringar som pockar på. Alkoholen... yes, indeed. Återkommer om det.


1 kommentar:

  1. Du fixar det tjejen. Ha en underbar tripp till NY. Och god fortsättning.

    SvaraRadera