torsdag 6 december 2012

Det är ok.

Jag var på vägning igår igen på Itrim och var livrädd över att se resultatet. Jag sköter ju inte det här med dieten alls. Jag hade ett uppföljningssamtal med min nya coach för 2 veckor sen och då sa jag till henne att jag vill inte äta så där strikt den kommande tiden. Det är ingen idé för jag vill inte. Underbart nog lyssnade hon och förstår hur jag funkar. Vi gjorde en ny plan. Jag ska försöka hålla mig till meny Varierat dvs jag äter frukost o lunch, men byter ut mellis o kvällsmat till Itrims måltidsersättningar. Jag tyckte det var ett bra upplägg. men jag har inte hållit det alls. Jag sa att jag kommer göra det efter nyår. Jag vet hur jag är. Jag tappar motivationen om jag "inte får göra som jag vill". Tack o lov är min coach klok och tjatar inte.

Jag äter som förr och festar och har mig. Jag tränar dock lika flitigt som alltid. Jag försöker undvika bröd. Jag gick upp nästan 3 kg när jag gick över till "vanlig mat" efter den strikta dieten. Det är ju helt normalt och naturligt. Dock kändes det ledsamt. Och det är ju bra om jag känner så. Att jag inte nöjer mig med det. Igår visade vågen att jag gått ner en del på två veckor. Nu ligger jag på endast 0,6 kg över mitt bästa resultat under invägningarna. Det är ju fantastiskt! Juletider och kalas stundar. Jag är vrålhungrig o sugen. Jag kommer smaska i mig en hel del. Men... efter årsskiftet, efter resan till NY, kommer jag satsa järnet på att bli av med de återstående kilona för att få min drömvikt. Jag är övertygad om att till beach 2013 är jag klar :) 

Idag fyller jag år, tjing tjong!    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar