fredag 28 september 2012

Äntligen.

I onsdags var det dags för fjärde mötet med Itrimgruppen. Denna gång var jag på bättre humör (så jag byter inte grupp), så det var en trevlig träff. Flera av dom som går i min grupp har blitt synbart smala. En tjej har gått ner 12 kg! Vi började samtidigt och jag har bara gått ner hälften. Hursom, så blev jag glad när jag vägde mig. Jag hade gått ner 1,5 kg sen förra vägningen. Trots mitt svullande av popcorn och andra dumheter. Jag blev glatt överraskad. Nu börjar jag närma mig den vikten jag hade innan jag slutade röka! Mitt mål är några kilo ytterligare. Jag vill ner till en vikt jag hade för 10 år sen :)

Nu märks det på kläderna att jag gått ner. Jeansen börjar hänga där bak och dom vill gärna hasa ner trots bälte. Plagg som jag inte burit pga kroppsformen sitter väldigt bra idag. Det känns fantastiskt att börja få en mer slimmad figur. Jag är riktigt glad! Ikväll ska jag på lokala krogen o lyssna på kompisar som lirar och sen blir det dans. Blir lite alkohol också. Hoppar över kvällens Itrimmåltid och äter på restaurang. Det kommer bli några kalorier för mycket, men jag tränar i morrn också (tränade i morse). Det kommer bli bra i slutändan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar