måndag 13 augusti 2012

Så mycket energi.

Dag 4. Jag glodde på OS-avslutningen som slutade ett på natten och sen låg jag i sängen pigg som en mört och lirade wordfeud nån timme till. Så förstå att jag var lite seg när klockan ringde på morgonen. Ööh, jobbdag. Men efter jag ätit min lilla portion gröt på stående fot (stressad) och rusade ner till bussen så hände nånting. Jag drabbades av nån slags eufori som varade hela dan. Jag kände glädje och hade massor med energi. Jag tog tillfället i akt såklart ochtog tag i sånt jag skjutit på länge och skuttade ner till gymmet och körde 40 minuter på crosstrainern (-522 kcal). Jag vart inte ens särskilt trött på eftermiddagen! 

Min stegräknare visade på knappt 4500 steg så jag var tvungen att hoppa av en hållplats innan för att gå hem, en prommis på ca 25 minuter. Det får blir en promenad varje dag om jag ska komma upp i 8000 steg på vardagarna. Tur det är rätt årstid. 

2 kommentarer:

  1. Det är väldigt få kalorier du ska leva på ett tag. Därför är det smått fantastiskt tycker jag att du fick sån energi idag! =)
    Men bra! Ta vara på det. Du verkar helt klart peppad för detta. Har du fixat att fimpa så fixar du detta också!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hello, jo det känns väldigt bra trots så lite att äta. Jag är förvånad. Men glad för det går framåt. var rädd att inte det skulle funka på mig, jag med min ämnesomsättningssjukdom. Vi får se om jag når målet. Mycket ska bort... Jag är mycket peppad! Kram o tack!

    SvaraRadera