tisdag 21 augusti 2012

Halva tiden har gått.

Ja av Rivstarten Snabb alltså. Dag 12. Det känns inget kul med nånting just nu. Står still på vågen trots att jag stenhårt hållit på kaloriintaget. Kanske det är träningen som gör att jag inte minskar i vikt. Muskler är ju tyngre. Men ändå... Känner ingen större skillnad i byxlinningen vilket är det jag helst av allt vill. Brösten krymper dock, likaså mina lovehandels och kinderna är mer markerade. Rumpan har blitt lite mindre också. Men magen är lika vidrigt stor.

Igår började våra lärarledda pass. På måndagar är det gympa. Jag har inte varit på den på ett år för jag har skämts så över min kropp. Nu kämpade jag med hull och hår och det var underbart. Gympa på måndagar är givet! Idag är det spinning. Det är kul, men jag har en jäkla träningsvärk idag så det blir nog lite jobbigt. Har ingen hunger. Har ingen aptit på nånting känns det som. Tror jag är lite depp. Jag var på en dejt igår kväll. Killen pimplade vin och jag drack mitt vatten med en citronskiva. Jag kände mig skittråkig. Å andra sidan såg jag killen med nyktra ögon. 1 1/2 timme med honom räckte. Inget för mig. Jag tror jag ska vänta med dejter tills jag är mitt rätta jag. Just nu vill jag bara vara hemma och kolla tv, pyssla och sova. Är hemskt trött. Lustigt nog har flera personer på jobbet kommenterat mig. Du ser fräsch ut, pigg, lyser om dig - ja såna saker. Himla konstigt när man helst vill gömma sig från omvärlden. Vi har konferensdagar på jobbet. Kräftskiva ikväll. Jag smet för en sån tillställning funkar bara inte när man går på diet. I morrn ser jag framemot poweryogan för snablar vad jag har träningsvärk precis överallt :)   


                                                              Stop! No fun for me :-/

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska lyssna på dina jobbarkompisar! Heja, vad bra du kämpar :)
    kram K

    SvaraRadera
  2. Jag kämpar och just nu känns allt ok igen. kramar

    SvaraRadera