onsdag 1 februari 2012

Nästan som förr i tiden.

Jag är så glad idag. Jag känner hunger, jag svettas när jag anstränger mig och hårstråna på benen börjar växa ut. Precis som förr i tiden. Förr svor jag över detta, idag blev jag lycklig. Det här är tecken på att vissa funktioner i kroppen fungerar. Andra förbättringar är hörseln och att hyn är finare, lenare. Det är fortfarande jobbigt med ögonen. Tycker jag ser suddigt hela tiden. Sen väntar jag otåligt på att ämnesomsättningen ska bli normal. Men man får vara glad över det lilla. 

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra! Man borde få russinen ur alla kakorna, frisk och utan hår på benen ;) Men måste man välja så är valet rätt lätt :)
    Kram K

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja det vore nåt :)
      Tack för stöd!!!
      Kramar

      Radera