onsdag 18 januari 2012

Pigg igen. Tack o lov.

Vändpunkten kom idag på dan, efter att jag tagit tabletten. Energin kom fram och med den lusten att gå ut på en promenad. Det blev till och med shopping av badkläder vilket är rätt galet när man är så fet och ful som jag är och känner mig. Men lyckan att känna energi igen övervann alla negativa tankar. Jävlar vad viktigt det är att ha ett positivt tänk. Återigen tänker jag på dom som mår skitdåligt och har sjukdomen, men inte vet om det. Gode gud! Bättre kolla sköldkörteln en gång för mycket än en gång för lite. Jag kollades tydligen i oktober 2010 och var det inget fel på sköldkörteln. Ett år senare är situationen en annan. Hoppas att den personen som inte har ork, som ständigt är trött och nere, går till doktorn och blir utredd för lidandet. För det är ett lidande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar