onsdag 2 mars 2011

Fortfarande en nolla.

Hur länge sen är det jag slutade egentligen? En och en halv månad kanske? Har noll koll. Det är lustigt hur jag den här gången inte bryr mig så mycket om hur länge jag varit rökfri. Det kan bero på att jag inte har haft tid att bry mig så mycket om det. Visserligen har jag fallerat ett par gånger när jag festat, men jag är helt hundra säker på att jag kommer upphöra med dom dumheterna inom kort. Jag har verkligen bestämt mig!
På måndag ska jag träffa en leg. psykolog. Hon vill träffa oss en och en innan frihetskursen på 5 ggr startar. Jag ser verkligen framemot det. Om ett år har jag en belöning som väntar. En Thailandsresa är bokad. Nu finns alla skäl i världen att hålla nollan och vara en rökfri själ. Coolers! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar