söndag 2 september 2012

Framsteg.

Vilken skillnad det är att öka från 600 kcal till 800. Det känns som rena lyxet att bli lite mättare. Smoothiesarna och barsen är riktigt goda. Maten är sådär, men man står väl ut. Jag kan dock börja sakna proteiner. Vill ha grillad mat. Och lax. Det är 60 dar kvar att leva det här strikta livet. Jag har ju klarat en tredjedel, så nog ska jag klara de andra två delarna också. Bara att bita ihop. Jag tränar mycket och gärna, dock har jag slarvat med promenader. Orkar inte med att promenera i ur och skur. Det är så tråkigt. Jag måste nog öka på med ett träningspass på Itrim.

I fredags tog jag massage igen. Blev så glad när massösen sa att det börjar märkas att jag tränar. Jag var rätt avspänd i musklerna och kände inte så mycket smärta. Fredagsmassagen är min belöning. När jag ligger där och blir knådad så sänder jag tacksamma tankar till någon däruppe som ger mig denna möjlighet att få ta hand om mig och unna mig välbehag. Jag märker att kroppen förändras dag för dag. Till det bättre. Jag tror jag kommer få en väldigt vältränad kropp om jag fortsätter så här. Känns fantastiskt att kanske kunna ståta med en schysst kropp på beachen nästa sommar. Hade man ju aldrig trott för ett par veckor sen. Nu tror jag. Och jag längtar efter att få köpa en ny garderob sen när jag nått mitt mål. Jag läste i en astrologibok att skyttar blir fåfänga i medelåldern och det är väl där jag är, hihi. 

Jag var på Pulsträningen idag och träffade en kvinna som är med i samma grupp som mig. Hon började en vecka senare än mig och lider tydligen väldigt mycket av dieten. Jag sa att hon kunde ringa mig om hon behöver stöd. Det vill hon, så vi bytte nr. Det är ju bra att ha en kompis som vet vad man går igenom  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar